1. DEFINIȚII ȘI DREPTURI
Lara Outlet– este denumirea comerciala a S.C. NIM S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Sat Lunca Corbului, 117435, judet Arges, avand numar de ordine in Registrul ComertuluiJ 03/428/1992, cod unic de inregistrare fiscala RO182220.
Vanzator – Lara Outlet
Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.
Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Lara Outlet (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Lara Outlet si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.
Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.
Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa isi creeze Liste cu Bunuri si Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
Lista – sectiunea din Favorite in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii si pe care, ulterior, le poate sterge sau le poate adauga in cosul de cumparaturi („Cosul meu”).
Listele pot fi:
Publice: orice Client/Cumparator/Utilizator poate vizualiza Lista Cumparatorului/Utilizatorului in cazul in care acesta a distribuit-o pe retelele de socializare (Facebook, Twitter si Google+) sau daca acceseaza profilul public al Cumparatorului/Utilizatorului din Site. Listele sunt publice, iar Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca private oricand, direct din Contul sau, sectiunea Favorite;
Private: acestea pot fi vizualizate numai de titularul Contului. Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca si publice oricand, direct din Contul sau, sectiunea Favorite.
Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le achizitionezela momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
Site – magazinul online gazduit la adresa web laraoutlet.ro si subdomeniile acestuia.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Continut – reprezinta:
- toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
- continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
- informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
- informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si a capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Bunul sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator .
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare Bun putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui Bun sau Serviciu.
Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre Bunurile sau Serviciile din pagina respectiva.
Raspuns – informatie scrisa ce este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit Bun. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii. Prin exceptie, Utilizatorul/Clientul/Cumparatorul nu va putea transmite intrebari, comentarii, raspunsuri in legatura cu Bunurile din categoria “Tutun&tigari” nefiind permise de asemenea Review-urile, ori Ratingurile acestora, in acord cu dispozitiile legale din Romania.
2. INSTRUCȚIUNI PRIVIND RETRAGEREA DIN CONTRACT
Dreptul de retragere
Prin lege, aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.
Perioada de retragere expiră după 15 zile începând cu ziua în care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a bunurilor.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați (S.C. NIM S.R.L, Sediu Strada Victoriei 4 – 6, Pitesti, Arges, Tel. 0740 348 688 ,email: hainedebrand.romania@gmail.com) cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail). Puteți folosi modelul de retragere de mai jos; folosirea lui nu este însă obligatorie.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Consecințele retragerii
Dacă vă retrageți din acest contract, vă vom rambursa toate plățile pe care le-am primit de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării (cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi), fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 15 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru alte mijloace sau dacă ați plătit prin ramburs; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi bunurile sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi bunurile, fiind valabilă data cea mai apropiată.
Puteți trimite înapoi bunurile sau le puteți înmâna FAN Courier, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 15 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea din acest contract. Termenul este respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 15 zile.
Noi vom suporta costul returnării bunurilor.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.
3. EXCEPTĂRI DE LA DREPTUL DE RETRAGERE
In conformitate cu art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, dreptul de retragere nu se aplică pentru contractele de furnizare de bunuri care nu erau prefabricate și care necesită alegerea sau determinarea individuală a consumatorului sau care sunt personalizate în mod clar, precum și pentru contractele privind furnizarea de bunuri sigilate care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă, daca au fost desigilate după livrare.
4. EXPEDIERE
Livrările sunt în principiu valabile numai în România. Eliberarea bunurilor se face numai în cantități tipice unei gospodării, iar bunurile se eliberează numai consumatorilor finali.
5. PLATA
Plata se poate efectua în principal prin intermediul PayU, în numerar la livrare, prin intermediul cardului de credit / debit (MasterCard, Maestro și Visa), Google Pay sau Apple Pay. Nu vor fi aplicate reduceri pentru plata promptă în numerar. Ne rezervăm dreptul de a oferi metode de plată specifice numai pentru livrarea solicitată, de exemplu, numai metode pentru a ne asigura riscul de credit.
Plata prin card de credit
Plătiți imediat în timpul procesului de comandă, introducând datele cardului dumneavoastră de credit. Odată cu expedierea, cardul dumneavoastră de credit va fi debitat cu suma concret facturată, după deducerea reducerilor, după caz, a voucherelor etc. Bunurile care au fost efectuate conform specificațiilor clientului sau care sunt personalizate în mod clar duc la debitarea imediată a cardului dumneavoastră de credit cu suma concret facturată după deducerea reducerilor, a voucherelor etc.
Plata în numerar la livrare
Plata pentru bunuri se va face în numerar la livrarea coletului, în suma indicată pe factură. În cazul unei retrageri conform Secțiunii 2, rambursarea se face prin transfer bancar. Pentru aceasta, avem nevoie de datele dumneavoastră bancare, care pot fi păstrate cu ușurință și în siguranță în contul de client. Ne rezervăm dreptul de a emite un voucher având o valoare egală cu bunurile returnate în cazul în care nu introduceți detaliile dumneavoastră bancare după atenționări repetate.
Plata prin Apple Pay
Plătești direct prin intermediul contului tău Apple. După transmiterea comenzii, vei fi redirecționat către Apple pentru a autoriza plata sumei comenzii. De îndată ce vom fi notificați că plata a fost autorizată, vom expedia articolele, în funcție de termenul de livrare indicat pentru fiecare articol. În funcție de metoda de plată salvată în Apple Pay, va fi debitată suma reală a facturii, scăzând eventuale vouchere, reduceri etc., imediat după autorizarea plății sau după expediere.
Plata prin Google Pay
Plătești direct prin intermediul contului tău Google. După transmiterea comenzii, vei fi redirecționat către Apple pentru a autoriza plata sumei comenzii. De îndată ce vom fi notificați că plata a fost autorizată, vom expedia articolele, în funcție de termenul de livrare indicat pentru fiecare articol. În funcție de metoda de plată salvată în Google Pay, va fi debitată suma reală a facturii, scăzând eventuale vouchere, reduceri etc., imediat după autorizarea plății sau după expediere.
6. PREȚURI
Prețurile noastre sunt exprimate în RON și conțin TVA care este obligatorie.
7. REZERVA PROPIETĂȚII
Până la plata integrală, bunurile rămân în proprietatea noastră.
8. LIMBA CONTRACTULUI / STOCAREA COMENZII
Contractul se încheie în limba română. Textul comenzii nu este stocat de către noi și nu mai poate fi accesat după finalizarea procedurii de comandă. Puteți, totuși, să printați textul comenzii imediat după trimiterea comenzii.
9. DREPTURILE ASUPRA FOTOGRAFIILOR
Toate drepturile asupra fotografiilor aparțin companiei S.C. NIM S.R.L. . Utilizarea acestora fără aprobarea prealabilă explicită nu este permisă.